Pitkä tauko, mitä seuraa?

Hei taas ihmiset. Olen ollut nyt melkein puoli vuotta hiljaa niin blogin, kuin instagramin puolella. Minulla on ollut paljon mietittävää ja tehtävää elämässäni.Mielenterveysongelmat, joista olen aikaisemmin vähän puhunut ovat pahentuneet, paineet opiskelussa ja maailman tilanne ovat ottaneet koville, ja ajattelin viisaasti ottaa vähän tilaa itselleni.Tilan ottaminen on tehnyt hyvää, ja olen ajatellut myös blogia ja instagramia. Jotenkin tuntuu, että tämä puolivillainen tekeminen ei sovi minulle. Joko teen tätä tosissani tai en yhtään, ja olen päättänyt tehdä tätä tosissani, mutt omia rajojani kunnioittaen. En siis aijo ruveta postaamaan mitään joka päivä tai viikko, mutta jos pääsisin takaisin vanhaan ”yksi teksti kuukaudessa” rytmiin. Aijon myös alkaa tehdä tätä omilla kasvoillani.Olen tullut siihen johtopäätökseen, etten saa isompaa yleisöä ellen näytä, että olen tosissani.

Stay tuned, lisäinfoa seuraa.

 Klo. 22:42
Ronja

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kirje sinulle, valkoinen cis- heteromies

Minä EN ole vaihe!